Společnost Morgan Stanley si myslí, že luxusní značky by mohly ovládnout metavesmír.
Vlastnit kus dokonale propracované výšivky nebo ostré, hranaté sluneční brýle kultovní italské módní značky Dolce & Gabbana je mnohými považováno za nezpochybnitelné vyjádření vkusu, luxusu a stylu.
Společnost Morgan Stanley se domnívá, že obléknout si takové luxusní předměty na svého avatara bude jednou trendy.
Vzhledem k tomu, že některé společnosti spěchají s úpravou svého marketingu, aby se dostaly do „meta“ mánie, analytici americké banky v úterý uvedli, že poptávka po módních a luxusních značkách v takzvaném metaversu by mohla do roku 2030 dosáhnout 50 miliard dolarů.
Metamorfóza
Podle společnosti Sentieo, která se zabývá firemními daty, byl termín „metaverse“ v roce 2021 během prezentací pro investory vysloven 128krát, zatímco loni to bylo pouhých sedmkrát.
Mnoho společností věří, že virtuální a rozšířená realita bude v budoucnu hrát v životě lidí mnohem větší roli. Ta zahrnuje svého avatara komunikujícího ve virtuálním světě, kde by pravděpodobně mohl nosit sluneční brýle D&G nebo tašku Louis Vuitton.
To by mohlo vytvořit rychle rostoucí oslovitelný trh pro luxusní značky
Co na to Roblox a ostatní?
Jeden z pěti uživatelů Robloxu, populární herní platformy se 43 miliony hráčů, aktualizuje svého avatara každý den – což je znamení, že značky budou mít spoustu příležitostí k upsellingu.
„Image je ve virtuálních zážitcích vším,“ poznamenali analytici.
Sociální hry by mohly v příštích osmi letech rozšířit celkový oslovitelný trh luxusních značek o více než 10 % a zvýšit zisk o 25 % (marže na digitálních kabelkách jsou fantastické).
Podle analytiků by to do roku 2030 mohlo pro značky jako Gucci, D&G nebo Prada znamenat 50 miliard dolarů v nových, reálně získaných penězích.
Největší střet se prozatím odehraje mezi technologickými firmami, které vyvíjejí hardware pro vybudování metaverza.
I to vytvoří vítěze: akcie výrobců čipů Nvidia a Advanced Micro Devices vzrostly o 30 % a 20 % od chvíle, kdy Facebook (který koncem minulého měsíce změnil název společnosti na Meta) oznámil, že hodlá příští rok utratit 34 miliard dolarů za technologie metavesmíru.
1) Aktivně obchodujte s kryptoměnami přes světového brokera
[VÍCE INFORMACÍ ZDE].
2) Pasivně kopírujte úspěšné investory s kryptoměnami
[VÍCE INFORMACÍ ZDE]
3) Využijte vše v jednom: obchodní platformu, burzu, peněženku, staking, připravená portfolia, demo účet a další
[VÍCE INFORMACÍ ZDE]